#1.
#2.
#3.
#4.
#5.
#6.
#7.
#8.
#9.
#10.
8 / 10

#8. "Arta emoțională a persuasiunii", de Jason Harris

Într-o epocă a neîncrederii, „Arta emoțională a persuasiunii” te învață să devii un maestru al influenței, cultivându-ți obiceiuri care întăresc caracterul și sunt esențiale pentru dezvoltarea personală, dar și pentru succesul durabil în afaceri. Nu este o carte cu ponturi și sfaturi de viață, ci ajută la dezvoltarea obiceiurilor de care ceilalți își doresc să fie influențați.


Cartea pornește de la o idee radicală: persuasiunea nu se bazează pe fapte și argumente, ci numai pe caracterul personal. Se sprijină mai degrabă pe captivare decât pe insistență; pe dezvoltarea empatiei și comunicarea valorilor. Jason Harris este CEO al agenției de publicitate Mekanism și cofondator al Creative Alliance.


El a fost inclus în topul celor mai influenți 10 lideri cu impact social, precum și în lista celor „100 de oameni care dau măreție publicității". Metodele sale sunt studiate la Harvard Business School.


Preț: 33,15 lei

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri