Multi retaileri nu-ti spun ca o bicicleta sub 1.000 de lei este periculoasa
Retailerii nu se grabesc sa iti spuna ca bicicleta se cumpara si in functie de inaltimea utilizatorului
Omit sa spuna la ce interval de timp trebuie realizata revizia tehnica
Resellerii nu-ti spun adevaratele marje de profit
Din fericire, exista si accesorii
...un motiv pentru ca retailerii sa nu-ti spuna ca acel lant…
Cum arata contractele dintre furnizori si retaileri
Garantia: tema larga de discutie
Prin ce trec retailerii pentru a nu zgaria bicicletele
Bicicletele se vand online ca acum 7-8 ani hainele
7 / 10

Cum arata contractele dintre furnizori si retaileri

Desi pentru clientii finali aceste contracte nu conteaza si nu ii intereseaza, sunt cruciale pentru proprietarii de business-uri sau cei care doresc sa intre pe aceasta piata.

In functie de furnizor, acestea pot avea zeci de pagini si, spune Sorin Kertesz de la Biciclop.ro, este recomandat sa ai un avocat specialist in drept comercial care sa le analizeze.

Contractul nostru cu Gazelle are 40 de pagini si se stipuleaza toate situatiile posibile – de la chemari in instanta la asigurare obligatorie pe care a trebuit sa o facem, pana la obligatia de a nu-ti asuma logo-ul companiei sau a nu-l folosi in campanii defaimatoare”, spune Kertesz.

El spune de asemenea ca este foarte important, ca si in industria auto, sa pastrezi datele de contact ale clientilor in cazul putin probabil in care se descopera o defectiune tehnica la un anumit model. “Se intampla in industria auto ca zeci sau sute de mii de masini sa fie rechemate in service din cauza unei probleme de fabricatie. Este valabil si la biciclete. Nu a trebuit sa rechemam inca niciun model, dar suntem pregatiti sa o facem daca va fi necesar”, spune managerul.

Sursa foto.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri