Orange investeste 200.000 de euro intr-un magazin propriu
Vodafone urmareste un echilibru intre magazinele proprii si cele ale dealer-ilor
Cosmote isi extinde reteaua de retail prin parteneri
Romtelecom mizeaza pe achizitii pentru extinderea retelei de distributie
UPC renoveaza si modernizeaza Centrele de Relatii cu Clientii UPC
4 / 5

Romtelecom mizeaza pe achizitii pentru extinderea retelei de distributie

Furnizorul de servicii de telefonie fixa, acces la internet si telefonie prin cablu, are planuri de achizitii pentru extinderea lantului de magazine, a declarat, pentru Wall-Street, Ionut Ionita, Director Coordonator - Directia Vanzari Retail, insa oficialul a refuzat sa faca mai multe precizari.

Romtelecom a deschis anul trecut 7 magazine noi care pun accent pe dorinta consumatorilor de a testa serviciile companiei. Compania a investit aproximativ 90.000 de euro in fiecare dintre magazinele noi , acestea fiind dotate sistem wireless de acces la Internet, plasme, laptopuri, pe care clientii pot testa gratuit serviciile de Internet si televiziune ale companiei, potrivit declaratiilor lui Ionut Ionita.

Reteaua de distributie a fostului monopol numara in prezent 82 de magazine proprii la nivelul intregii tari si beneficiaza de alte 370 puncte de prezenta prin intermediul partenerilor.

Oficialul a precizat, de asemenea, ca Romtelecom analizeaza posibilitatea extinderii retelei de magazine printr-un sistem de tip franciza.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri