Miza pe diagonalele mari
Smartphone-ul, pe post de card bancar: rolul sau in platile mobile
Toata lumea cu ochii pe ceas!
Rocada pe piata corporatista: iPhone-ul, cel mai popular smartphone printre angajati
Apple si-a gasit din nou “vocea”
Dezvoltatorii de aplicatii prefera iOS
5 / 6

Apple si-a gasit din nou “vocea”

Imediat dupa pierderea lui Steve Jobs, care a murit in toamna anului 2011, Apple si-a pierdut nu doar un manager ci si un vizionar, omul care s-a aflat in spatele unor campanii de promovare foarte bine primite. Se pare insa ca dupa moartea sa, Apple nu a mai reusit sa faca reclame care sa ramana in memoria utilizatorilor. Spre comparatie, Samsung , a profitat de acest lucru si si-a concentrat bugetul de marketing si investitiile in promovarea brandului. Apple a reusit insa sa creeze in ultima vreme o campanie bazata pe ideea ca tabletele si telefoanele sale imbogatesc viata oamenilor, lucru foarte bine primit de public. “Se pare ca Apple si-a gasit din nou vocea”, sustine un profesor universitar, citat de presa internationala.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri