1. Cat timp dureaza realizarea unui joc
2. Cati angajati lucreaza la realizarea jocului
3. In ce departamente este concentrata cea mai mare parte a echipei
4. Cate ore petrec la birou angajatii la un proiect important
5. Care este platforma  cea mai “consumatoare” ca timp
6. Platforma pe care este cel mai dificil de realizat un joc
7. Cea mai dificila etapa din realizarea unui joc
8. De cati game testeri este nevoie pentru un joc
9. Cat de multi game testeri au fost angrenati intr-un proiect important
10. Cate ore petrece in medie un game tester dupa realizarea jocului
8 / 10

8. De cati game testeri este nevoie pentru un joc

Ubisoft: La fel ca si in cazul productiei, numarul de testeri, creste proportional cu marimea jocului produs. Daca jocul este mic ajung si 8-10. Daca este mare, vorbim de sute.

King:
Preferam sa lucram cu o echipa mica de QA, dar compusa din oameni cu foarte multa experienta. Asta ne ajuta sa le acordam fiecaruia atentia pe care o merita, in loc sa-i consideram doar „carne de tun”. In functie de proiect, prioritate si deadline putem avea intre 3 si 6 QA Analysts in cadrul echipei.

George Lemnaru: In momentul in care dezvolti un prototip nu este nevoie de oameni care sa fie specializati doar pe testare. Mai ales in aceasta perioada este recomandat ca toti dezvoltatorii sa fie implicati in testarea jocului, atat pentru descoperirea bug-urilor, cat si pentru a testa experienta de joc.

Foto: captura whatculture.com

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri