Vasile Voicu, Romtelecom: cloud computing-ul, similar cu revolutia inventarii masinii
Todi Pruteanu: Romania, o tara a contrastelor
Andrei Cretu, PwC: Pretul per megabit va scadea cu 37% pana in 2015
Camelia Barariu, Relians: Neincadrarea in deadline face ca proiectul sa devina ineficient
Sorin Manea, Samsung: Sunt extrem de multe oportunitati de business in cloud
George Lemnaru, antreprenor: In gaming este ca in dragoste: trebuie sa surprinzi tot timpul!
Valentina Crisan, Synnefo.net: Un IMM poate supravietui si fara cloud
Andrei Pitis, ANIS: Forta de lucru ieftina si necalificata nu este o solutie
6 / 8

George Lemnaru, antreprenor: In gaming este ca in dragoste: trebuie sa surprinzi tot timpul!

George Lemnaru, antreprenor si speaker in cadrul evenimentului Wall-Street.ro, spune, zambind, ca una din cauzele pentru care acum nu este milionar este ca in tot acest timp s-a axat pe inovatie.

“Inovatia este costisitoare iar riscurile sunt mari si nu este de ajuns sa ai intentii bune. Proiectul eRepublik.com – axat pe gaming -lansat in urma cu cativa ani continua sa mearga bine. Munceam foarte foarte mult, aveam foarte multe premise pentru a reusi. Ce am facut? In primul rand, am angajat multi oameni care sunau foarte interesanti si am realizat proiectul in «.com». In Romania am pastrat dezvoltarea si testarea, dupa conceptul marilor companii", spune Lemnaru.

Un rezultat negativ pentru proiectul eRepublic.com a fost adoptarea modelului practicat de marile companii.

“Am cheltuit toti cei 2 milioane de euro intr-un an, echipa a inceput sa se dezintegreze si in plus nu se intrezareau prea multe sperante. Jucatorii plecau, vanzarile au scazut mult, desi implementarea tehnica era foarte buna - alta a fost insa experienta utilizatorilor”, a precizat tanarul antreprenor.

Pentru a indrepta lucrurile, fondatorul eRepublik a decis sa isi mute intreaga activitate in Bucuresti: “Aveam o echipa puternica, munceam mult, dar nu atat de mult ca inainte. Nu mai aveam bani asa ca am compensat lipsa banilor cu un proces de dezvoltare foarte eficient. Rezultatul? Am crescut vanzarile de sase ori in sase luni, 2011 fiind "un an foarte tare" Pe langa aceasta, am inceput si dezvoltarea unor noi jocuri. In acest fel, ne-am concentrat pe rezultate, am dat putere echipei, fiecare idee era analizata daca avea legatura cu KPI-ul companiei, am fost orientati spre utilizatori, am construit o experienta, nu doar am construit o multime de feature-uri.”,

Declaratii cheie de la eveniment

“Oamenii, angajatii - trebuie sa fie implicati, nu doar sa se supuna "ideilor geniale" ale managerilor”.
"Femeile sunt specii complet diferite! Mai ales in gaming!"
“In gaming este ca in dragoste: trebuie sa surprinzi tot timpul!”

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri