10. Costurile de capital / Apogeul retelelor de socializare
9. Riscul operational / Cresterea exponentiala a informatiilor
8. Schimbarile fiscale / Personalizarea politelor de asigurare
7. Recrutarea de talente / Impactul schimbarilor demografice
6. Riscul informatic / Regandirea strategiilor active-datorii
5. Erori de guvernanta corporativa / Cresterea in pietele emergente
4. Riscul reputational / Administrarea riscurilor
3. Criza datoriilor / Modificare nevoilor clientilor
2. Mediul de reglementare / Oferirea de solutii corecte clientilor
1. Tendintele macroeconomice / Imbunatatirea distributiei
8 / 10

3. Criza datoriilor / Modificare nevoilor clientilor

Risc: Criza datoriilor din Zona Euro. Strans legata de mediul economic este si criza datoriilor din Zona Euro, si ea inca foarte sus pe lista riscurilor din industrie si considerata un potential declansator de volatilitate in piata.

Oportunitate: Considerarea modificarilor nevoilor clientilor. Asiguratorii prezenti acum pe piata sunt in masura sa genereze progres in dezvoltarea de produse prin intermediul unor noi indicatori si instrumente de social media, prin promovarea avantajelor asigurarii catre un public mai tanar si printr-o interactiune mai buna cu clientii care se apropie de varsta de pensionare.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri