Tintele macro rasturnate
Antreprenorii romani au trecut granitele
Startul pensiilor private
Cresterea dobanzilor la credite
Liber la creditele relaxate
Un an nebun pe piata valutara
Creditele in franci elvetieni au castigat teren
Anul dealurilor in asigurari
Demisii de top in banking-ul romanesc
Dealuri record pe piata software
Milionarii din Internet
Greii mondiali IT si-au adus centrele suport in Romania
RCS&RDS a analizat listarea pe bursa din Londra
Cresterea vanzarilor online
Rompetrol – KazMunaiGaz, tranzactia anului
Explozia afacerilor din ciment
Anul bancherilor de investitii
Explozia proiectelor de retail
Tranzactii record in imobiliare
Preturile la apartamente si-au continuat ritmul de crestere
Credite imobiliare record pe piata locala
Salariile au luat foc in 2007
Privatizarea Daewoo
Importatorii auto au dinamitat piata locala
Transgaz, afacerea anului pe Bursa
14 / 25

Cresterea vanzarilor online

Anul 2007 a insemnat consolidarea unor jucatori ca eMag sau PCFun, aparitia unui numar mare de magazine online de nisa, dar si intrarea pe online a unor jucatori specializati in offline, ca Flamingo si Domo.

Sectoarele care au inregistrat cel mai mare succes in mediul online sunt in continuare cel al telecomunicatiilor, cu o pondere de 30% din volumul total al tranzactiilor, urmat de turism (pachete turistice) si transporturi, cu o pondere de 20%, e-tail cu 18% si acces la continut cu 12 procente.

Principalii factori care au dus la cresterea comertului online sunt cresterea nivelului de incredere al consumatorilor in securitatea platilor online, dar si intrarea in acest sector a unor companii importante precum Romstal, Diverta sau Ultra Pro, care s-au indreptat in ultimul timp catre mediul online.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri