Romania a iesit din recesiune si se va incadra in tinta de deficit
Guvernul nu a majorat nicio taxa importanta
Regulamentul BNR privind acordarea de credite pentru persoanele fizice
Investitii in fabrici. Mii de locuri de munca
Exporturi mai mari
Mai putini someri
Sute de milioane de euro in infrastructura
Inceput si final bun pentru Bursa
Retailerii FMCG moderni au mizat pe extindere
Mallurile au ramas motorul de crestere al pietei imobiliare
Statul a inchis, dar privatul a deschis: 130 mil. euro pentru 9 spitale
Investitii de sute de milioane in telecom, revenire in retail electroIT si angajari
Investitorii din auto se strang langa Craiova
Pasi fermi in constructii si bricolaj
Tot mai multi romani au profitat de concedii
Anul clarificarilor legislative pentru pensiile private obligatorii
Crestere sanatoasa pentru Facebook in Romania
15 / 17

Tot mai multi romani au profitat de concedii

In ciuda dificultatilor de natura economica ce au existat si in acest an in Romania, numarul turistilor cazati in unitatile de profil din Romania a crescut in 2011, potrivit datelor la noua luni publicate de INS.

Astfel, in perioada ianuarie-septembrie, atat sosirile, cat si innoptarile in structurile de primire turistica cu functiuni de cazare, au inregistrat cresteri cu 16%, la 5,4 milioane, si respectiv cu 12,5%, la 14,1 milioane.

Inclusiv pe litoral, au mers mai multi turisti, atat romani cat si straini.

In sezonul estival, circa doua milioane de turisti au ales statiunile de la Marea Neagra pentru a petrece vacantele de vara, iar aproximativ 100.000 dintre acestia au fost straini.

Investitiile in turism si-au adus contributia la cresterea numarului de turisti.

In acest an, au fost finalizate 4 obiective in cadrul subprogramului Schi in Romania, 3 obiective in cadrul subprogramului Dezvoltarea infrastructurii turistice din zona montana inalta, 5 proiecte in cadrul subprogramului Dezvoltarea echilibrata si integrata a statiunilor turistice balneare si 2 obiective in cadrul subprogramului Dezvoltarea echilibrata si integrata a zonei turistice din Delta Dunarii si a statiunilor de pe litoralul Marii Negre, potrivit datelor Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului.

Si autoritatile romane au sustinut promovarea Romaniei ca destinatie turistica prin: campania de promovare interna, introducerea autobuzelor turistice in Bucuresti, promovarea in cadrul unor evenimente sportive (box, Formula 2, rugby, gimnastica), participarea la targuri de turism si realizarea Planului de marketing strategic si operational Bucuresti 2011-2015.

Slide realizat de Alice Gheorghe.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri