Jucatorii din curierat, intarzieri de 1-2 ore
Timpul petrecut in trafic s-a dublat
Cum au ajuns la birou angajatii companiilor: Zona Pipera
Cum au ajuns la birou angajatii companiilor: Zona Aviatorilor
Cum au ajuns la birou angajatii companiilor: Zonele Eroilor, Floreasca, Unirii
Solutii de HR
2 / 6

Timpul petrecut in trafic s-a dublat

Greva de la Metrorex nu i-a picat deloc bine distribuitorului de alimente Whiteland, pentru care aglomeratia din traficul de ieri a insemnat o adevarata “nebunie”, dupa cum marturiseste, pentru Wall-Street, George Stefanescu, director general in cadrul companiei. Intr-o zi obisnuita de lucru, Whiteland are pe teren in jur de 30 de oameni de vanzari si 20 de dube si camioane cu care livreaza produse proaspete marilor retaileri alimentari.

“Oamenii de vanzari nu au mai ajuns unde trebuiau sa ajunga sau avut intarzieri sau au preluat comenzile telefonic pentru ca nu se puteau misca deloc. Nu avem ce masuri suplimentare sa luam pentru ca tot acelasi numar de oameni si de masini avem, iar timpul nu se dilata, asa ca trebuia sa asteptam ca problema sa se solutioneze”, explica seful distribuitorului.

Greva de la metrou a injumatatit planul de livrari pentru ieri a Whiteland, iar efectele negative ar putea sa se adanceasca in cazul in care Metrorex ar decide o noua suspendare a activitatii. “Clar vor fi si sincope pe care insa le vom putea contoriza de abia maine (astazi - n. red.) sau peste doua zile, cand marfa se va pune din nou in miscare si vom incerca sa acoperim comenzile pe care astazi nu le-am putut onora”, explica George Stefanescu.

Blocati in trafic si fara nicio speranta de a se incadra in orarul de livrari, agentii de vanzari nu au avut de ales decat sa preia comenzile prin telefon. “Oamenii din teren nu mai reusesc sa ajunga nicaieri, clientii au inceput sa dea telefoane, iar noi le-am raspuns ca facem tot posibilul sa ajungem in timp. Dar distributia de produse proaspete trebuie facuta intr-un anumit interval, nu poti sa faci aprovizionare noaptea”, arata seful Whiteland Sales & Marketing, distribuitor cu afaceri de peste 100 de milioane de euro pe plan local.

Pentru Top Brands Distribution (TBD), unul dintre cei mai mari distribuitori din Romania, ziua de ieri a fost una aproape obisnuita. "Bineinteles ca agentii nostri au fost nevoiti sa stea mai mult timp in trafic astazi, din cauza aglomeratiei, dar nu a fost vorba de intarzieri in livrare si nici de alte probleme care sa perturbe rezultatele companiei", spune pentru Wall-Street Virgil Munteanu, director de comunicare in cadrul companiei.

Si Carmen Lupulet, director de marketing al PHD (Pizza Hut Delivery) Romania, spune ca ieri, pana la ora pranzului, nu intampinase probleme sau intarzieri. “Livrarile noastre se fac cu scutere, iar acestea au loc chiar si prin trafic intens. Apoi, am vazut ca atunci cand ploua, este vreme rea sau trafic intens, clientii au un grad de intelegere foarte mare si nu ne pierdem din comenzi din acest motiv”, a declarat Lupulet.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri