Atentie la toate componentele de cost
Trend ascendent pentru piata suplimentelor alimentare
Amway Romania Marketing in cifre
3 / 3

Amway Romania Marketing in cifre

Prezenta pe piata romaneasca din noiembrie 1997, Amway Romania, parte a companiei Alticor, a raportat pentru 2008 afaceri in valoare de 137 mil. lei, in crestere cu aproximativ 15% fata de 2007. Filiala locala a Amway Corporation se situeaza in primele cinci subsidiare la nivel european.

“Am lucrat foarte eficient in ultimii ani. Nu avem personal care sa nu ne trebuiasca, nu avem scaderi in vanzari si volum. In acest context nu am putea vorbi despre reduceri de personal sau schimbari in organizatie”, spune George Popescu.

Amway Romania are 41 de angajati si peste 50.000 de cumparatori privilegiati si intreprinzatori privati autorizati.

Aproximativ 70% dintre vanzari sunt realizate prin intermediul Internetului, peste 20% prin Centrul de Selectie a Produselor Bucuresti, iar restul reprezinta comenzi speciale platite prin transfer bancar.

“Acum zece ani, evident lucrurile stateau invers, marea majoritate a comenzilor fiind preluate in magazin, restul prin fax sau posta. La vremea respectiva existau doar cateva internet cafe-uri si existenta unei conexiuni de net in fiecare apartament parea foarte departe. Era vremea cand majoritatea tranzactiilor se faceau cash, iar cardurile de credit abia generau cateva tranzatii pe luna. Putem spune ca noi ne-am adaptat foarte repede, reusind sa ne cream un avantaj prin folosirea tehnologiilor noi”, declara Popescu.

Din portofoliul companiei fac parte produse de ingrijire a locuintei, produse pentru ingrijire personala, produse cosmetic si pentru ingrijirea tenului Artistry, produse profesionale de machiaj E. Funkhouser New York, vitamine si suplimente alimentare Nutrilite.

Amway este una dintre cele mai cunoscute companii de vanzari directe la nivel global. Fondata in anul 1959, de catre Jay Van Andel si Rich DeVos, Amway face parte din gigantul Alticor isi desfasoara activitatea in peste 80 de state si teritorii din Asia, Africa, Europa, America de Nord si de Sud.

Alticor a raportat anul trecut o cifra globala de vanzari de 8,2 mld. dolari, in crestere cu 15% fata de 2007.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri