Prudenta in estimari pentru industria auto. Crestere de 15% pentru industria berii
Vanzarile de vin, cresteri de 30-50%
'Orasele se vor goli din 19 decembrie pana in 7-8 ianuarie'
Cresterile nu vor mai fi ca in anii trecuti in retailul IT
Cresteri de 30% pentru retailul online
'Ne asteptam la o crestere fata de luna noimebrie'
Ce asteptari au jucatorii din comertul modern de la luna decembrie
3 / 7

'Orasele se vor goli din 19 decembrie pana in 7-8 ianuarie'

Cosmetics Oriflame Romania este un alt jucator din FMCG care asteapta, in luna decembrie, o crestere de doua cifre a vanzarilor.

“Inca din toamna anului trecut am prognozat criza cu care ne confruntam astazi. Inaintea constructiei bugetului pe 2008. Am preluat in avans presiunea, am repartizat-o suportabil si am pregatit alternative de criza din vreme. Costurile au fost mai mici, deci profitul n-a fost afectat”, a declarat, pentru Wall-Street, Monica Tatoiu, director general al Oriflame Romania.
Aceasta crede ca planul de afaceri al companiei pentru 2008 va fi realizat pana la 20 decembrie.

“Asa a fost construita oferta de sarbatori. Din cauza pozitionarii sarbatorilor anul acesta cred ca orasele se vor goli din 19 decembrie pana in 7-8 ianuarie”, spune Tatoiu.

Directorul general al Oriflame estimeaza un consum ridicat de alimente si bauturi, restul produselor, mai ales din categoria de lux, urmand sa inregistreze scaderi usoare.

Totodata, Tatoiu preconizeaza ca varful vanzarilor va fi atins pe 10 decembrie, moment care coincide cu lansarea flyer-ului de Craciun, unic in cadrul grupului.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri