Vrem sa profitam de oportunitatile crizei
Criza si indicatorii financiari ai Lufthansa, la 9 luni
Romania,  inca in crestere
Primele 4-5 luni din 2009, extrem de dificile
Low costul nu este o amenintare pentru operatorii traditionali
3 / 5

Romania, inca in crestere

Desi cresterile Lufthansa nu mai sunt la fel de spectaculoase ca in anii precedenti, datorita unei maturizari a pietei locale, operatorul german raporteaza rezultate pozitive pe piata din Romania.

Astfel, in primele 9 luni ale acestui an, numarul pasagerilor transportati de Lufthansa in/catre Romania a crescut cu 11% fata de anul 2007. “In primele 3 trimestre ale anului, Lufthansa si Swiss au transportat peste 500.000 de pasageri din/catre Roamania, cea mai profitabila cursa ramanand Bucuresti - Munchen”, mai adauga el.

Si cota de piata a companiei germane pe piata romanesca este in continua crestere. “In intervalul ianuarie-septembrie 2008, cota de piata a Lufthansa s-a majorat cu 25%, ajungand la 16%”, declara Versemann.

Pentru tot anul 2008 acesta estimeaza o cifra de afaceri de 40 mil. euro pentru Romania, in contextul in care operatorul german impreuna cu Swiss au 99 de zboruri saptamanale din/catre Romania.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri