OgilvyAction: Cei care schimba marci cumpara mai mult decat consumatorii loiali
Densitatea retailului modern
Romanii merg mai des la cumparaturi in 2008
Raportul calitate-pret, printre ingrijorarile romanilor in contextul crizei financiare
2 / 4

Densitatea retailului modern

Cu o crestere anuala constanta, Romania a ajuns sa aiba, in 2007, un hipermarket, un supermarket mare si 15 supermarketuri mici la 1 mil. de locuitori, potrivit studiului Shopper Trends 2008, realizat de Nielsen Romania.

Astfel, consumatorii romani beneficiau, anul trecut, de un numar de 543 de magazine, vizibil mai mic fata de Turcia (2.458 de magazine) sau Ucraina (1.126 magazine).

Potrivit cercetarii, in Europa de Vest existau, in 2007, 6.500 de hipermarketuri, numarul acestora crescand cu 90 pe an, 8.500 de supermarketuri mari (+550/an) si 50.000 de supermarketuri mici (+1.000/an). La nivelul regiunii fiecare un milion de locuitori avea 14 hipermarketuri, 40 de supermarketuri mari si 109 supermarketuri mici.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri