Real Hypermarket estimeaza vanzari cu pana la 40% mai mari
Carrefour estimeaza o crestere de 25-30%
Auchan vede o crestere de pana la 50% in perioada Pastelui
Crestere de pana la 40% pentru Minimax Discount
3 / 4

Auchan vede o crestere de pana la 50% in perioada Pastelui

Auchan, celalalt mare jucator francez de pe piata hipermarketurilor din Romania, a anuntat majorari ale volumelor de vanzari ceva mai optimiste, de 40-50% fata de o perioada neutra a anului, motiv pentru care s-au luat masuri de suplimentare a caselor de marcat pentru evitarea aglomeratiei.

"In ceea ce priveste vanzarile, pe anumite categorii de produse din cele enumerate mai sus, cresterile sunt de 40-50% fata de o perioada neutra din an. Totodata, am suplimentat si numarul de case de marcat, tocmai pentru a evita aglomeratia si cozile, iar Auchan Titan este acum cel mai mare hipermarket de pe piata, cu numarul cel mai mare de case de marcat: 90", a mai spus, pentru NewsIn, Mariana Dragan, managerul de comunicare al MGV Distri-Hiper Romania, operatorul magazinelor Auchan la nivel local.

Potrivit reprezentanilor companiei, tot in perioada premergatoare Pastelui sunt foarte cautate produsele de post si ingredientele de facut cozonac si prajituri acasa: faina, oua, zahar, nuca, blat de tort, condimente si mirodenii.

"Mare cautare au avut anul trecut si prevedem ca se va intampla acelasi lucru si anul acesta, cozonacii facuti in magazin, proaspat iesiti din cuptor. Pe domeniu nonalimentar se vand bine, inainte de Paste, produsele de curatenie pe de o parte si anumite electrocasnice - cu precadere cele care ajuta in bucatarie (mixere, roboti de bucatarie, cuptoare cu microunde, storcatoare de fructe)", au mai spus reprezentantii Auchan.

Auchan a deschis primul sau magazin in Romania, in noiembrie 2006, in cartierul bucurestean Titan, dupa o investitie de 40 milioane euro, iar in prezent mai detine cate un hipermarket la Targu Mures, Pitesti si Cluj, precum si un supermarket la Timisoara. Grupul francez intentioneaza sa isi continue expansiunea in tara cu un ritm de sase-zece hipermarketuri pe an.

Grupul Auchan este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale din lume, cu peste 394 hipermarketuri in 12 tari din lume, peste 700 de supermarketuri, peste 250 centre comerciale Immochan si Banca Accord. In 2006, grupul Auchan a inregistrat o cifra de afaceri de 41 miliarde euro, iar in toate magazinele grupului au fost serviti 1,13 miliarde de clienti.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri