Strategia IKEA pentru 2008
IKEA se teme de ea insasi
Noul magazin, vanzari estimate la jumatatea celor inregistrate de IKEA Baneasa
Piata de profil in crestere, dar amenintata de cresterea pretului petrolului
IKEA ramane la publicitatea outdoor
IKEA vrea majorarea productiei romanesti de mobila
Romanii isi schimba mobila, dar nu si mentalitatea
2 / 7

IKEA se teme de ea insasi

Desi inca nu s-a luat o decizie finala in privinta locatiei noului magazin, cateva mari orase sunt in atentia oficialilor IKEA: Cluj, Constanta, Brasov, Timisoara, Galati si Braila.

Producatorul de mobila a anuntat, inca de anul trecut, ca va continua expansiunea retelei de magazine in tara, unde ar putea inaugura, pana in 2013, sase noi unitati, in urma unei investitii totale de 150 de milioane de euro.

In contextul intrarii pe piata locala a retailerului austriac Kika si a intetirii concurentei cu Mobexpert, cel mai puternic grup de mobila din Romania, IKEA considera ca cel mai mare competitor al sau este ea insasi, in conditiile extinderii lantului de magazine si a concurentei care se va naste intre unitatile apropiate geografic.

“Cand vom deschide un magazin la Brasov, automat ca va exista o anumita canibalizare intre magazinul de la Bucuresti si cel de la Brasov, dar aceasta concurenta ne priveste doar pe noi, consumatorul final fiind cel castigat. Pe termen lung esti mult mai castigat, chiar daca exista o anumita balansare intre cele doua magazine”, crede Oprisan.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri