”Una din părțile foarte importante legate de asemenea situații este timpul de reacție al companiilor. Cele mai multe dintre ele nu aveau un plan de continuitate în afaceri, de aceea și-au petrecut prima lună pregătindu-l. În schimb, alte companii care au pus accentul pe a avea un asemenea plan, au avut o misiune mai ușoară”, au explicat Alpár-György Katona, general manager, Agile Networks Technologies și Cătălin Mihacea, general manager în cadrul companiei.
El a dat exemplul companiei pe care o reprezintă, care deși este o organizație relativ nouă pe piața tehnologiei, a început foarte repede dialogurile cu angajații, și-a revizuit planul de afaceri în conformitate cu noua situație și a împărtășit în cadrul organizației, în mod transparent, toate planurile și măsurile luate.
Aspectul cel mai important este agilitatea, prezentată în mediile tehnice ca find un element indispensabil, adică capacitatea de a te adapta repede oricărui tip de situație. Cei care își vor adapta mentalitatea, cultura, infrastructura și procesele vor ieși câștigători din situații ca cea de față.