Ce spun studiile de piata
Generatia care dicteaza noua revolutie in retail
Sfaturi de la specialisti in marketing si creativi
Noile reguli din retail - cum se adapteaza Paco sau Penny
Pret si proximitate: printi sau cersetori?
Cum se repozitioneaza centrele comerciale in fata revolutiei din retail
Sa nu uitam de legiuitor
5 / 7

Pret si proximitate: printi sau cersetori?

Country managerul JYSK, Alex Bratu, a explicat ca produsele pe care retailerul danez le comercializeaza sunt ele insele suficient de motivante pentru ca magazinele sa devina un punct de atractie – exista magazine JYSK care nu sunt in parcuri de retail, ci in box-uri de sine statatoare –, dar ca parcurile de retail sunt cea mai buna solutie pentru extinderea retelei.

Numarul magazinelor JYSK din Romania a crescut cu 25% din septembrie 2016 pana in septembrie 2017. Alex Bratu, country manager JYSK Romania si Bulgaria a anuntat in premiera, in cadrul evenimentului Retail Arena, ca va deschide in primavara anului viitor un nou magazin in orasul Valenii de Munte
Mai este pretul un motor de crestere?

Pretul ramane un motor important de crestere a afacerilor din retail, insa alti piloni, precum experienta oferita consumatorului in procesul de cumparare, sortimentatia cat mai diversa si convenineta sunt creatoare de valoare adaugata, a explicat Laurentiu Banescu (foto jos), co-fondatorul Bere Zaganu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri