„Suntem din ce in ce mai interesati de stilul nostru de viata, 9 din 10 romani au luat masuri in acest sens in ultimele 12 luni. 52% au trecut spre o alimentatie sanatoasa, 47% au facut mai multa miscare, 44% au baut mai multa apa. 56% nu vor sa se mai streseze anul viitor”, arata datele unui studiu prezentat de Andrei Canda, research consultant iSense Solutions.
Gadget-urile influenteaza un stil de viata sanatos, 24% intentionand sa achizitioneze pe viitor un ceas inteligent.
„Importanta smartphone-ului in procesul de cumparare creste. 81% dintre consumatorii tineri cauta informatii de pe un smartphone, 34% cumpara produse saptamanal de pe un astfel de device”, arata studiul iSense Solutions.
De asemenea, pentru 8 din 10 consumatori sunt interesati sa participe in programe de loializare a retailerilor, modalitatea preferata fiind cardurile de fidelizare.
„Proximitatea este unul dintre cei mai importanti factori in alegerea magazinului in care cumpara. Ca sa fii aproape de consumator si buzunarul lui trebuie sa fii aproape de el. Ce ar cumpara in viitor printr-o aplicatie mobila sunt produse electronice, cosmetice, imbracaminte, incaltaminte. Tinerii sunt dispusi sa cumpere mai orice prin telefon mobil”, arata Andrei Canda.