Targetare: fiti relevanti si evitati risipa de bani
Branduri etice si sustenabile
Continut video si live streaming
Premii in bani atrag in continuare, din nefericire
Review-uri video
Un smartphone si asocierea cu un stil de viata sanatos
Generatia Y - generatia celor 5 device-uri
Internet of Things
Black Friday incepe sa piarda din stralucire?
Tinerii din generatia Millenials dau batai de cap pe partea de recrutare
4 / 10

Premii in bani atrag in continuare, din nefericire

Cristina Miclea, director de marketing in cadrul Albalact, considera ca „premiile in bani atrag in continuare, din nefericire, consumatorii”. In acest context, o campanie realizata de Albalact care a beneficiat de o mare popularitate a fost una inca producatorul a oferit premii precum masini sau frigidere.


"Produsul de baza e consumat in egala masura de toate categoriile de varsta. Iaurturile cu fructe sunt preferate de generatiile tinere, ei sunt mai deschisi sa incerce produse noi cu care generatiile mai in varsta nu au fost obisnuite", completeaza Cristina Miclea.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri