Povestea femeii de succes de la conducerea celei mai mari banci din Romania
Povestea romancei care conduce business-ul Avon in 17 tari
Femeie de succes: Cristina Popa, fosta invatatoare care conduce Fashion Days
Tanara de 31 de ani care a lasat tocurile pentru cizmele de santier
Prima romanca la conducerea Novotel
Cea mai puternica femeie din consultanta imobiliara
Antreprenoarea care a pus Pascaniul pe harta mondiala a producatorilor de scaune auto pentru copii
Corina Grigoriu, despre antreprenoriat in industria de media si advertising
Femei de succes: ea gestioneaza proiecte sociale de milioane de euro
Cum a reusit o corporatista sa transforme un desert intr-o afacere cu gust de Italia
8 / 10

Corina Grigoriu, despre antreprenoriat in industria de media si advertising

Despre inceputurile in media si publicitate, Corina Grigoriu, managing partner Tempo Advertising si una dintre cele mai de succes femei din domeniu, isi aduce aminte vag, pentru ca a petrecut douazeci de ani in aceasta industrie agitata si schimbatoare. De profesie geolog, Corina Grigoriu a inceput o cariera in media in 1994, cand impreuna cu sotul ei punea bazele unei agentii de publicitate independente, stabilind inca de atunci calea antreprenoriatului pe care altii aveau sa o ia mai tarziu.


A absolvit Facultatea de Geodezie si a lucrat timp de trei ani in acest domeniu, insa si-a dat seama ca santierul nu este locul de munca potrivit pentru o femeie. Au urmat alte job-uri, in diverse domenii, pana cand l-a intalnit pe cel care avea sa ii fie sot, Dragos Grigoriu, la momentul respectiv director de client service la o agentie de publicitate. “Era atat de pasionat de ceea ce facea, incat am zis clar ca asta e viitorul meu, sa intru si eu in publicitate”, spune Corina.


In 1995, lua nastere Contrapunto, agentie de BTL, condusa de Dragos Grigoriu, in cadrul careia Corina detinea functia de director de media, desi si-ar fi dorit sa lucreze cu clientii, insa firea analitica, faptul ca se pricepea la cifre si negocieri, au impins-o spre aceasta directie, pe care a ajuns sa o iubeasca. Adevarata recunoastere in piata vine in 1996, odata cu lansarea agentiei Tempo, agentie de publicitate full-service. “La momentul acela, noi eram foarte mici, nimeni nu ne baga in seama, dar cred ca asta este greseala tututor agentiilor: nu isi evalueaza bine adversarii si competitia, crezand ca sunt neimportanti sau n-au sanse. Ceea ce nu este adevarat. Eu cred ca toata lumea de pe aceasta piata are sanse egale cu tine, indiferent daca esti o agentie mare sau un butic de creatie”.

Citeste aici articolul integral

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri