Povestea femeii de succes de la conducerea celei mai mari banci din Romania
Povestea romancei care conduce business-ul Avon in 17 tari
Femeie de succes: Cristina Popa, fosta invatatoare care conduce Fashion Days
Tanara de 31 de ani care a lasat tocurile pentru cizmele de santier
Prima romanca la conducerea Novotel
Cea mai puternica femeie din consultanta imobiliara
Antreprenoarea care a pus Pascaniul pe harta mondiala a producatorilor de scaune auto pentru copii
Corina Grigoriu, despre antreprenoriat in industria de media si advertising
Femei de succes: ea gestioneaza proiecte sociale de milioane de euro
Cum a reusit o corporatista sa transforme un desert intr-o afacere cu gust de Italia
6 / 10

Cea mai puternica femeie din consultanta imobiliara

Conduce operatiunile uneia dintre cele mai mari companii de consultanta imobiliara din Romania, este mama a trei copii, preda cursuri de vanzari si antreprenoriat, iubeste cititul, calatoriile si stie sa pretuiasca fiecare secunda cu activitati care ii tin mintea ocupata.

Fiind apropiata de stiintele realiste, implicit de matematica, parintii Ilincai Paun o vedeau urmand Universitatea Politehnica Bucuresti, dar o fosta colega din liceu i-a atras atentia cu Facultatea de Arhitectura din cadrul Universitatii de Arhitectura si Urbanism "Ion Mincu" din Bucuresti.

“La inceputul liceului imi doream sa devin actrita, dar parintii mi-au zis ca actoria nu este o meserie in sine – si mi-au sugerat sa devin inginer, indrumandu-ma spre Politehnica. In final, Arhitectura mi s-a parut o solutie ideala intre artistic si real, dupa ce o colega din liceu mi-a spus ca intentioneaza sa urmeze studiile arhitecturale. (…) Am mers la doua stagii de pregatire – am stat 7 luni in Spania – iar timpul petrecut acolo mi-a deschis un nou orizont. Am vazut ce insemna nivelul de trai de acolo, iar acest lucru mi-a setat un standard despre cum as fi vrut sa traiesc”, isi aminteste Ilinca Paun.

“In anul 1996 am plecat in Spania, iar doi ani mai tarziu in Anglia. Am calatorit mult dupa aceea. Toata facultatea am beneficiat de un bilet pentru studenti cu care am vizitat toata Europa. In numai cinci ani bifasem deja toate punctele importante de pe continent de una singura. (…) Am calatorit fara bani, innoptam in hosteluri cu 9 euro pe noapte, circulam cu acelasi abonament de tren de 200 de euro intre toate marile orase din Europa. Ajungeam dimineata in orasul pe care voiam sa il vad, iar seara ma duceam in gara pentru a lua trenul spre o noua destinatie. Mersul trenurilor europene a fost Biblia mea, singura carte pe care o deschideam in fiecare zi. Cand vizitam un anumit oras imi placea sa il vad altfel, sa il analizez, astfel ca deseori se intampla sa ajung in piata centrala, unde stateam vreme de 2 ore, langa fantani. Imi placea sa simt pulsul orasului. Am fost un cetatean complet urban pana la 38 de ani. Dupa aceasta varsta, am inceput sa ma apropii de natura”, spune Ilinca Paun, femeia de succes care astazi isi dedica o buna parte din timpul liber expeditiilor pe munte sau activitatilor extreme in aer liber.

Citeste aici povestea Ilincai Paun.