Digitalul, noua miza a investitiilor in marketing: ce bugete au producatorii pentru online
Andreea Florea, BrandTailors: Digitalul a pus capat “epocii de aur a raftului”
Digitalul suprapus recesiunii a rezultat in perioada adevarului
GfK: Ponderea marcilor proprii, 14% din piata de retail
Jean Valvis: “No-name-urile” ajung sa omoare producatorii din Franta
Mihaela Bourceanu: Vremea discountului de 20% s-a dus
Alina Stepan: Rezonanta germana a brandurilor nu mai reprezinta un miraj
Cum abordeaza marii retaileri micul producator roman
Vinul isi construieste brandul pe increderea clientului
9 / 9

Vinul isi construieste brandul pe increderea clientului

Budureasca va inregistra o crestere de 20% a afacerilor anul acesta si asteapta anul viitor tot o crestere de 2 cifre, a spus Olga Miloiu (foto), director executive Budureasca, in cadrul retailArena. Legat de competitia cu marcile private, Olga Miloiu spune ca in general industria de vin nu simte competitia vanzarilor de marci private fiind un segment in care brandul si povestea conteaza foarte mult.


"In general producatorii de vin nu sunt foarte implicati pe piata noastra de marci proprii", a mai spus Miloiu, care a precizat ca firma produce totusi anumite vinuri cum ar fi Castelul Poienari, special pentru magazinele de suveniruri.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri