Digitalul, noua miza a investitiilor in marketing: ce bugete au producatorii pentru online
Andreea Florea, BrandTailors: Digitalul a pus capat “epocii de aur a raftului”
Digitalul suprapus recesiunii a rezultat in perioada adevarului
GfK: Ponderea marcilor proprii, 14% din piata de retail
Jean Valvis: “No-name-urile” ajung sa omoare producatorii din Franta
Mihaela Bourceanu: Vremea discountului de 20% s-a dus
Alina Stepan: Rezonanta germana a brandurilor nu mai reprezinta un miraj
Cum abordeaza marii retaileri micul producator roman
Vinul isi construieste brandul pe increderea clientului
5 / 9

Jean Valvis: “No-name-urile” ajung sa omoare producatorii din Franta

Franta, o tara in care peste o treime din produsele comercializate in retail sunt marci private (private label – engl.) se confrunta cu o mare problema legata de cresterea numarului de produse produse sub brand propriu, a declarat Jean Valvis, presedintele Valvis Holding, unul dintre cei mai cunoscuti antreprenori din Romania


“No-Name-urile ajung sa omoare producatorii in Franta. Retailerul nu investeste, nu comunica nimic, el doar vinde. Desi am primit nenumarate cereri, eu nu voi face niciodata un private label. Retailerul va primi un private label cu bratele deschise, dar nu va miza niciodata pe calitatea produselor. Exista minciuni pe piata. Private label se prezinta acolo unde supracapacitatea instalata de produse devine o comoditate”, a declarat Jean Valvis.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri