Digitalul, noua miza a investitiilor in marketing: ce bugete au producatorii pentru online
Andreea Florea, BrandTailors: Digitalul a pus capat “epocii de aur a raftului”
Digitalul suprapus recesiunii a rezultat in perioada adevarului
GfK: Ponderea marcilor proprii, 14% din piata de retail
Jean Valvis: “No-name-urile” ajung sa omoare producatorii din Franta
Mihaela Bourceanu: Vremea discountului de 20% s-a dus
Alina Stepan: Rezonanta germana a brandurilor nu mai reprezinta un miraj
Cum abordeaza marii retaileri micul producator roman
Vinul isi construieste brandul pe increderea clientului
4 / 9

GfK: Ponderea marcilor proprii, 14% din piata de retail

In Romania ponderea marcilor proprii reprezinta 14% din total vanzari, la peste jumatate fata de Germania si de peste trei ori mai putin fata de Marea Britanie, insa chiar si asa trendul isi continua evolutia pe piata, conform datelor GfK Romania.


“In primul semestru al anului cota de piata a marcilor private a crescut cu un punct procentual, la o pondere de 14%, cea mai mare parte a vanzarilor de profil fiind inregistrate de retailerii tip discounteri (40%), urmat de hipermarketuri (33%). Cele mai multe vanzari de marci proprii au vizat cu precadere zona produselor alimentare, printre acestea numarandu-se uleiurile, lactatele si faina”, a declarat Gabriela Luca (foto), group account manager GfK, in cadrul evenimentului organizat de WALL-STREET.RO .


Citeste mai multe aici.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri