Digitalul, noua miza a investitiilor in marketing: ce bugete au producatorii pentru online
Andreea Florea, BrandTailors: Digitalul a pus capat “epocii de aur a raftului”
Digitalul suprapus recesiunii a rezultat in perioada adevarului
GfK: Ponderea marcilor proprii, 14% din piata de retail
Jean Valvis: “No-name-urile” ajung sa omoare producatorii din Franta
Mihaela Bourceanu: Vremea discountului de 20% s-a dus
Alina Stepan: Rezonanta germana a brandurilor nu mai reprezinta un miraj
Cum abordeaza marii retaileri micul producator roman
Vinul isi construieste brandul pe increderea clientului
3 / 9

Digitalul suprapus recesiunii a rezultat in perioada adevarului

Explozia digitalului suprapusa cu recesiunea a dus la crearea unei perioade a adevarului, spune Razvan Orbulescu (foto), director marketing al Friesland. "Consumatorul este mult mai informat, mult mai critic si mai putin singur. Daca te gandesti ca vrei sa vinzi unui consummator descoperi ca de fapt vinzi unei gasti de consumatori in care o parte sunt experti in ce vinzi tu".


El a adaugat ca daca in 2007-2008 punei ceva pe TV si vindeai oricum, acum nu mai este asa, trebuie sa oferi ceva autentic “sa fii fidel brandului pe care il ai”.


Citeste mai mult aici.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri