Digitalul, noua miza a investitiilor in marketing: ce bugete au producatorii pentru online
Andreea Florea, BrandTailors: Digitalul a pus capat epocii de aur a raftului
Digitalul suprapus recesiunii a rezultat in perioada adevarului
GfK: Ponderea marcilor proprii, 14% din piata de retail
Jean Valvis: No-name-urile ajung sa omoare producatorii din Franta
Mihaela Bourceanu: Vremea discountului de 20% s-a dus
Alina Stepan: Rezonanta germana a brandurilor nu mai reprezinta un miraj
Cum abordeaza marii retaileri micul producator roman
Vinul isi construieste brandul pe increderea clientului
2 / 9

Andreea Florea, BrandTailors: Digitalul a pus capat epocii de aur a raftului

In branding companiile nu mai folosesc termenul de “strategie de online”, ci doar strategie, integrand deja online-ul pe ordinea de zi a activitatii de comunicare si pozitionare pe piata a produsului, sustine Andreea Florea (foto), managing partner BrandTailors


Potrivit reprezentantului BrandTailors, online-ul a pus capat “epocii de aur a raftului”. “Avem de-a face cu universalitatea brandurilor. Nu mai putem vorbi de domenii diferite. Acest fenomen incheie epoca de compartimentalizare a brandurilor dupa mediul de manifestare. Totodata, online-ul, sau digitalul, este un fenomen care pune capat “epocii de aur a raftului”, in care comunicarea de pe orice mediu ducea consumatorul direct in retail, pentru o interactiune directa. Prezenta in online este o conditie necesara, dar nu suficienta, pentru succesul comunicarii brandului. Online-ul trebuie folosit si ca pe un suport de informatie reala, nu numai ca pe un alt mediu de propagare a unui mesaj de comunicare unidirectional”, a precizat Andreea Florea in cadrul conferintei WALL-STREET.RO .


Citeste mai multe aici.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri