Clientii romani nu mai tin cont de perioada nationala de reduceri existand un apetit crescut pentru promotii pe toata perioada anului, considera retailerii de imbracaminte si incaltaminte prezenti la conferinta retailArena – Innovation in Retail.
“Nu se mai tine cont de mult de perioada nationala de sold-uri. Exista un apetit crescut pentru promotii. Impactul asupra business-ului este insa unul negativ, afecteaza afacerile. Incercam sa facem fata miscarilor din piata. Varianta ideala ar fi ca dupa ce ai reusit sa vinzi mai mult de 50% din stoc sa incepi sa te gandesti la o perioada de reduceri”, spune Cornelia Nicolae, country manager Stefanel.
La randul sau, Victor Tighinean, country manager Ecco Shoes, sustine ca 90% din vanzarile online ale brandului de incaltaminte se realizeaza in perioada de reduceri. In prezent, reteaua Ecco Shoes numara 20 de magazine, vanzarile online reprezentand 10% din vanzari. “Tendinta pentru anul viitor in vanzari online in SUA si Europa se indreapta spre un 15% din business, ne apropiem si noi de aceasta cifra”, a adaugat Tighinean.
Citeste mai mult aici.