PwC: Romania, o piata de supermarket
Mario Coletti, Geometry Global: Brandul este cea mai buna banca de date
Spatiile fizice de vanzare, influentate sau favorizate de aparitia online-ului?
Consumatorul roman, un pesimist
Mai au romanii apetit pentru reduceri?
Cat timp petrece un client intr-un centru comercial?
Romanii au obiceiul sa tina frigiderul plin
Cat de importanta este comunicarea in retail si care sunt parghiile prin care te poti diferentia
Pentru romani cumparaturile sunt legate de experienta, nu de buget
Noriel: Vanzarile au crescut cu 20% folosind catalogul digital
PwC: In retail, cel mai probabil nu va fi un an spectaculos
5 / 11

Mai au romanii apetit pentru reduceri?

Clientii romani nu mai tin cont de perioada nationala de reduceri existand un apetit crescut pentru promotii pe toata perioada anului, considera retailerii de imbracaminte si incaltaminte prezenti la conferinta retailArena – Innovation in Retail.


“Nu se mai tine cont de mult de perioada nationala de sold-uri. Exista un apetit crescut pentru promotii. Impactul asupra business-ului este insa unul negativ, afecteaza afacerile. Incercam sa facem fata miscarilor din piata. Varianta ideala ar fi ca dupa ce ai reusit sa vinzi mai mult de 50% din stoc sa incepi sa te gandesti la o perioada de reduceri”, spune Cornelia Nicolae, country manager Stefanel.


La randul sau, Victor Tighinean, country manager Ecco Shoes, sustine ca 90% din vanzarile online ale brandului de incaltaminte se realizeaza in perioada de reduceri. In prezent, reteaua Ecco Shoes numara 20 de magazine, vanzarile online reprezentand 10% din vanzari. “Tendinta pentru anul viitor in vanzari online in SUA si Europa se indreapta spre un 15% din business, ne apropiem si noi de aceasta cifra”, a adaugat Tighinean.


Citeste mai mult aici.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri