PwC: Romania, o piata de supermarket
Mario Coletti, Geometry Global: Brandul este cea mai buna banca de date
Spatiile fizice de vanzare, influentate sau favorizate de aparitia online-ului?
Consumatorul roman, un pesimist
Mai au romanii apetit pentru reduceri?
Cat timp petrece un client intr-un centru comercial?
Romanii au obiceiul sa tina frigiderul plin
Cat de importanta este comunicarea in retail si care sunt parghiile prin care te poti diferentia
Pentru romani cumparaturile sunt legate de experienta, nu de buget
Noriel: Vanzarile au crescut cu 20% folosind catalogul digital
PwC: In retail, cel mai probabil nu va fi un an spectaculos
4 / 11

Consumatorul roman, un pesimist

"Consumul reprezinta aproape 70% din Produsul Intern Brut si, ca urmare, nu putem vorbi despre avans economic fara cresterea consumului. De aceea, este foarte important sa vedem care este pulsul consumatorului, cat de multa incredere are in economie si in viitorul sau buget personal si in functie de acestea cat de mult cumpara", a spus Bogdan Belciu.


In opinia sa, consumatorul roman este destul de pesimist. "In ceea mai mare parte a timpului a fost pesimist, cu exceptia unei scurte perioade, in anii 2008-2009, cand indicele de incredere despre viitorul prosper al Romaniei era destul de mare, astfel incat ajunsese sa fie egal cu media europeana. Acum suntem practic la al treilea cel mai scazut nivel din Europa, ca de obicei, dupa Bulgaria si Grecia".


Citeste mai mult aici.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri