PwC: Romania, o piata de supermarket
Mario Coletti, Geometry Global: Brandul este cea mai buna banca de date
Spatiile fizice de vanzare, influentate sau favorizate de aparitia online-ului?
Consumatorul roman, un pesimist
Mai au romanii apetit pentru reduceri?
Cat timp petrece un client intr-un centru comercial?
Romanii au obiceiul sa tina frigiderul plin
Cat de importanta este comunicarea in retail si care sunt parghiile prin care te poti diferentia
Pentru romani cumparaturile sunt legate de experienta, nu de buget
Noriel: Vanzarile au crescut cu 20% folosind catalogul digital
PwC: In retail, cel mai probabil nu va fi un an spectaculos
2 / 11

Mario Coletti, Geometry Global: Brandul este cea mai buna banca de date

Brandul reprezinta cea mai ridicata forma de comprimare a datelor, iar magazinul este o banca de date pe care orice retailer trebuie sa o utilizeze, a declarat Mario Coletti, channel planning director Geometry Global in cadrul conferintei retailArena – Innovation in Retail.

Cei mai valorosi retaileri sunt cei care utilizeaza datele colectate despre clientii lor, acesta fiind cazul Amazon, Wal-Mart sau Home Depot, companii ce ocupa primele trei pozitii in clasamentul celor mai valoroase trei branduri din comert din lume.

“Nu e vorba de cat de mult vinzi ci de cat de bine folosesti datele despre clienti. Daca te adresezi consumatorilor de peste 45 de ani ca retailer, necesitatea de a include online-ul in comunicare este redusa. Insa daca vorbim de consumatorii tineri, online-ul este fundamental pentru un business. Acestia au inceput sa aiba mai multi bani in buzunare, ei sunt viitorul business-ului tau. Trebuie sa intrebi cat de digitali sunt consumatorii tai si cat de digitali vor fi peste cativa ani”, a declarat Mario Coletti.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri