PwC: Romania, o piata de supermarket
Mario Coletti, Geometry Global: Brandul este cea mai buna banca de date
Spatiile fizice de vanzare, influentate sau favorizate de aparitia online-ului?
Consumatorul roman, un pesimist
Mai au romanii apetit pentru reduceri?
Cat timp petrece un client intr-un centru comercial?
Romanii au obiceiul sa tina frigiderul plin
Cat de importanta este comunicarea in retail si care sunt parghiile prin care te poti diferentia
Pentru romani cumparaturile sunt legate de experienta, nu de buget
Noriel: Vanzarile au crescut cu 20% folosind catalogul digital
PwC: In retail, cel mai probabil nu va fi un an spectaculos
1 / 11

PwC: Romania, o piata de supermarket

Retailul modern a cunoscut in ultima vreme cu o crestere medie de 10% la nivelul intregii piete de FMCG, o crestere sustinuta, care va continua cu o medie de 6% in urmatorii ani. Exista, asa cum putem observa, o tendinta a deschiderilor de magazine pe toate formatele, de proximitate, supermarket s.a.m.d., a declarat Bogdan Belciu (foto), partener, departamentul de consultanta pentru management in cadrul PwC.


"Am asistat, in ultimii ani, la o crestere a retailului modern in detrimentul retailului traditional care pierde teren. In cadrul retailului modern, evident sunt diverse forme, la nivel de supermarket, hipermarket, discount si cash & carry. Totusi, segmentul de cash & carry a scazut destul mult si o parte din cifra de afaceri a acestui segment s-a dus catre retailul traditional, care nu a putut sa fie compensata pana acum de catre celalte subsegmente", a spus managerul PwC.


Citeste mai mult aici.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri