FAN Courier
TNT Romania
DPD Romania
Fastius Curier
DHL Romania
Cargus
3 / 6

DPD Romania

Alin Gherman, director comercial DPD Romania


2013 a fost un an bun pentru DPD, asa cum a fost pentru intreaga piata de curierat. Nu as spune ca a fost neaparat mai bun decat 2012. De peste 3 ani, odata cu dezvoltarea comertului electronic in Romania, curierii cresc intr-un ritm similar. Insa odata cu timpul, vine si experienta. In 2013 am fost mult mai bine pregatiti decat anul trecut.


Anul acesta am avut parte, practic, de doua editii Black Friday: 22 si 29 noiembrie, la care s-au adaugat zilele de 30 noiembrie, respectiv 1 decembrie cu promotii si vanzari online intensive, deci s ilivrari intensive pentru DPD. Experienta capatata la editiile anterioare Black Friday a fost un avantaj imens pentru noi.


Pentru DPD Romania, 2014 va fi inca un an de crestere. Obiectivul pe 2013 a fost sa atingem un plus de 18% fata de anul precedent, lucru care, putem spune, s-a intamplat deja.


Cresterea comertului electronic a avut un impact masiv in evolutia curieratului, fiind unul dintre principalele motoare de crestere ale acestei piete de peste 3 ani. Loc de crestere mai este, inca nu avem in Romania marii retaileri online internationali. Cand si gigantii, ca Amazon, vor incepe sa vanda aici, cand cumparatorul va avea optiunea sa isi aleaga singur si independent curierul pentru livrarea sa, vom trece la o noua etapa si va trebui sa fim pregatiti.


Cea mai mare piedica pentru orice business din Romania, nu doar curierat, este instabilitatea acuta a sistemului economic, juridic si social. Daca ne raportam la semnalele actuale ale guvernantilor, cred ca termenul potrivit este dezechilibru.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri