Ryan Damian, Senior Business Strategist Huge
Milos Ryba, Director de Cercetare Planet Retail
Bill McCarthy, CEO EMEA ShopperTrack
Zsofia Megyeri, Research Analyst Ungaria, Romania si Bulgaria Euromonitor International
Ekaterina Savchenko, Director Marketing Synqera
Ioana Mucenic, Managing Partner & Head of Strategy la pastel
Raluca Raschip, Consumer Goods &Retail Director GFK Romania
Daniel Enescu, Fondator Daedalus Group
Panel: Retailerii, intre expansiune si dezvoltarea serviciilor
Panel: Magazinele de proximitate - cum s-a reinventat chioscul de la parterul blocului
Panel: Marea batalie se da la raft - cum atragi clientii odata ajunsi in magazin
Panel: Marcile proprii, incotro?
Panel: De unde vine profitul - magazin propriu, retail traditional sau IKA?
Panel: Infrastructura din spatele magazinelor online
Panel: De la retail traditional la retail online - a new customer experience
Workshop: Factorul wow in packaging - design si materiale noi pentru ambalaje
Workshop: Marketing online, going mobile
Workshop: Primii pasi in e-commerce. Cum pui la punct un magazin online
Cum ajung producatorii in marile lanturi comerciale?
7 / 19

Raluca Raschip, Consumer Goods &Retail Director GFK Romania

Raluca Raschip si-a inceput activitatea in 2002 in cadrul diviziei GfK Consumer Panel ca cercetator. Dupa numai trei ani a preluat responsabilitatea conducerii intregului departament, oferind consultanta tuturor clientilor din sectorul FMCG. Incepand din 2011, Raluca este Consumer Goods & Retail Director la GfK.


Prezentarea sa va deschide prima editie a conferintei retailArena si va realiza o radiografie a retailului in ultimii cinci ani. In plus, Raluca va aduce participantilor si ultimele date cu privire la evolutia marcilor proprii, un segment care "musca" o felie din ce in ce mai mare din retail si FMCG.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri