Ryan Damian, Senior Business Strategist Huge
Milos Ryba, Director de Cercetare Planet Retail
Bill McCarthy, CEO EMEA ShopperTrack
Zsofia Megyeri, Research Analyst Ungaria, Romania si Bulgaria Euromonitor International
Ekaterina Savchenko, Director Marketing Synqera
Ioana Mucenic, Managing Partner & Head of Strategy la pastel
Raluca Raschip, Consumer Goods &Retail Director GFK Romania
Daniel Enescu, Fondator Daedalus Group
Panel: Retailerii, intre expansiune si dezvoltarea serviciilor
Panel: Magazinele de proximitate - cum s-a reinventat chioscul de la parterul blocului
Panel: Marea batalie se da la raft - cum atragi clientii odata ajunsi in magazin
Panel: Marcile proprii, incotro?
Panel: De unde vine profitul - magazin propriu, retail traditional sau IKA?
Panel: Infrastructura din spatele magazinelor online
Panel: De la retail traditional la retail online - a new customer experience
Workshop: Factorul wow in packaging - design si materiale noi pentru ambalaje
Workshop: Marketing online, going mobile
Workshop: Primii pasi in e-commerce. Cum pui la punct un magazin online
Cum ajung producatorii in marile lanturi comerciale?
6 / 19

Ioana Mucenic, Managing Partner & Head of Strategy la pastel

Ioana Mucenic este visionary managing partner & head of strategy la pastel. Rolul sau este acela de a coordona activitatile strategice ale companiei si ale clientilor sai.


Cu o experienta de 10 ani de industrie, dintre care 7 in propria agentie, Ioana este printre cei mai tineri antreprenori de succes din marcomm.


Prezentarea sa - Retailtainment - aduce in discutie acele campanii de comunicare in-store care genereaza trafic si engagement prin felul in care arata si interactioneaza cu publicul.


Ioana va fi prezenta alaturi de Bill McCarthy si in cadrul workshop-ului "Merchandising: cum folosesti datele de trafic din magazine pentru a-ti maximiza profitul".

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri