Ryan Damian, Senior Business Strategist Huge
Milos Ryba, Director de Cercetare Planet Retail
Bill McCarthy, CEO EMEA ShopperTrack
Zsofia Megyeri, Research Analyst Ungaria, Romania si Bulgaria Euromonitor International
Ekaterina Savchenko, Director Marketing Synqera
Ioana Mucenic, Managing Partner & Head of Strategy la pastel
Raluca Raschip, Consumer Goods &Retail Director GFK Romania
Daniel Enescu, Fondator Daedalus Group
Panel: Retailerii, intre expansiune si dezvoltarea serviciilor
Panel: Magazinele de proximitate - cum s-a reinventat chioscul de la parterul blocului
Panel: Marea batalie se da la raft - cum atragi clientii odata ajunsi in magazin
Panel: Marcile proprii, incotro?
Panel: De unde vine profitul - magazin propriu, retail traditional sau IKA?
Panel: Infrastructura din spatele magazinelor online
Panel: De la retail traditional la retail online - a new customer experience
Workshop: Factorul wow in packaging - design si materiale noi pentru ambalaje
Workshop: Marketing online, going mobile
Workshop: Primii pasi in e-commerce. Cum pui la punct un magazin online
Cum ajung producatorii in marile lanturi comerciale?
5 / 19

Ekaterina Savchenko, Director Marketing Synqera

Ekaterina Savchenko si-a inceput activitatea in cadrul start-up-ului din domeniul tehnologiei Synqera in anul 2012 ca director de marketing, aducand experienta sa in finante, business si brand management. Una dintre inovatiile Synqera consta intr-un instrument prin care retailerii pot ‘citi’ emotiile si preferintele consumatorilor si astfel pot personaliza si mai mult experienta cumparaturilor.


Prezentarea Ekaterinei va detalia modul in care retailerii se adapteaza la obiceiurile de consum ale clientilor, mereu in schimbare, prin mijloace inovatoare.


De asemenea, ea va fi prezenta, alaturi de Andrei Brad - Managing Partner SimPlus Card, in cadrul workshop-ului "Marketing cu valoare adaugata: cum te diferentiezi de competitie".

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri