Ryan Damian, Senior Business Strategist Huge
Milos Ryba, Director de Cercetare Planet Retail
Bill McCarthy, CEO EMEA ShopperTrack
Zsofia Megyeri, Research Analyst Ungaria, Romania si Bulgaria Euromonitor International
Ekaterina Savchenko, Director Marketing Synqera
Ioana Mucenic, Managing Partner & Head of Strategy la pastel
Raluca Raschip, Consumer Goods &Retail Director GFK Romania
Daniel Enescu, Fondator Daedalus Group
Panel: Retailerii, intre expansiune si dezvoltarea serviciilor
Panel: Magazinele de proximitate - cum s-a reinventat chioscul de la parterul blocului
Panel: Marea batalie se da la raft - cum atragi clientii odata ajunsi in magazin
Panel: Marcile proprii, incotro?
Panel: De unde vine profitul - magazin propriu, retail traditional sau IKA?
Panel: Infrastructura din spatele magazinelor online
Panel: De la retail traditional la retail online - a new customer experience
Workshop: Factorul wow in packaging - design si materiale noi pentru ambalaje
Workshop: Marketing online, going mobile
Workshop: Primii pasi in e-commerce. Cum pui la punct un magazin online
Cum ajung producatorii in marile lanturi comerciale?
4 / 19

Zsofia Megyeri, Research Analyst Ungaria, Romania si Bulgaria Euromonitor International

Zsofia Megyeri s-a alaturat echipei Euromonitor International in 2011, in calitate de research analyst pentru Ungaria. In prezent, coordoneaza proiecte de cercetare pentru pietele de consum din Bulgaria si Ungaria, cu focus pe industrii precum produsele de ingrijire personala, tutun, bauturi alcoolice sau alimente.


Zsofia va deschide modulul dedicat online-ului in cadrul retailArena cu o prezentare bazata pe ultimele tendinte in comertul traditional si online din Europa Centrala si de Est.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri