Ryan Damian, Senior Business Strategist Huge
Milos Ryba, Director de Cercetare Planet Retail
Bill McCarthy, CEO EMEA ShopperTrack
Zsofia Megyeri, Research Analyst Ungaria, Romania si Bulgaria Euromonitor International
Ekaterina Savchenko, Director Marketing Synqera
Ioana Mucenic, Managing Partner & Head of Strategy la pastel
Raluca Raschip, Consumer Goods &Retail Director GFK Romania
Daniel Enescu, Fondator Daedalus Group
Panel: Retailerii, intre expansiune si dezvoltarea serviciilor
Panel: Magazinele de proximitate - cum s-a reinventat chioscul de la parterul blocului
Panel: Marea batalie se da la raft - cum atragi clientii odata ajunsi in magazin
Panel: Marcile proprii, incotro?
Panel: De unde vine profitul - magazin propriu, retail traditional sau IKA?
Panel: Infrastructura din spatele magazinelor online
Panel: De la retail traditional la retail online - a new customer experience
Workshop: Factorul wow in packaging - design si materiale noi pentru ambalaje
Workshop: Marketing online, going mobile
Workshop: Primii pasi in e-commerce. Cum pui la punct un magazin online
Cum ajung producatorii in marile lanturi comerciale?
2 / 19

Milos Ryba, Director de Cercetare Planet Retail

Milos Ryba este Director de Cercetare in cadrul biroului din Londra al Planet Retail, el coordonand echipa de piete emergente a companiei. Milos analizeaza sectorul de retail al pietelor emergente de mai multi ani. Cu regularitate, Milos are prezentari la conferinte importante din Europa si Asia si este editor contributor la publicatii din Europa si SUA pe subiecte variate de retail.


El va aduce in discutie o tema foarte "fierbinte" in retailul actual si anume magazinele de proximitate. In cadrul prezentarii, Milos va atinge puncte interesante precum potentialul pe care il are acest segment pe piata din Romania precum si exemple de best practice din piete precum Japonia sau Marea Britanie.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri