Ryan Damian, Senior Business Strategist Huge
Milos Ryba, Director de Cercetare Planet Retail
Bill McCarthy, CEO EMEA ShopperTrack
Zsofia Megyeri, Research Analyst Ungaria, Romania si Bulgaria Euromonitor International
Ekaterina Savchenko, Director Marketing Synqera
Ioana Mucenic, Managing Partner & Head of Strategy la pastel
Raluca Raschip, Consumer Goods &Retail Director GFK Romania
Daniel Enescu, Fondator Daedalus Group
Panel: Retailerii, intre expansiune si dezvoltarea serviciilor
Panel: Magazinele de proximitate - cum s-a reinventat chioscul de la parterul blocului
Panel: Marea batalie se da la raft - cum atragi clientii odata ajunsi in magazin
Panel: Marcile proprii, incotro?
Panel: De unde vine profitul - magazin propriu, retail traditional sau IKA?
Panel: Infrastructura din spatele magazinelor online
Panel: De la retail traditional la retail online - a new customer experience
Workshop: Factorul wow in packaging - design si materiale noi pentru ambalaje
Workshop: Marketing online, going mobile
Workshop: Primii pasi in e-commerce. Cum pui la punct un magazin online
Cum ajung producatorii in marile lanturi comerciale?
19 / 19

Cum ajung producatorii in marile lanturi comerciale?

Ce asteapta retailerii de la producatorii romani si cum pot ajunge mai multe produse made in Romania in marile lanturi. Sunt magazinele de cartier ale marilor branduri o piata de desfacere mai usor de atins pentru producatorii romani de legume si fructe? Sunt doua dintre intrebarile la care vor incerca sa raspunda Delia Nica (foto) - Director Executiv AMRCR, si Avraham Marian Cioceanu - Presedinte Asociatia Bio Romania.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri