Ryan Damian, Senior Business Strategist Huge
Milos Ryba, Director de Cercetare Planet Retail
Bill McCarthy, CEO EMEA ShopperTrack
Zsofia Megyeri, Research Analyst Ungaria, Romania si Bulgaria Euromonitor International
Ekaterina Savchenko, Director Marketing Synqera
Ioana Mucenic, Managing Partner & Head of Strategy la pastel
Raluca Raschip, Consumer Goods &Retail Director GFK Romania
Daniel Enescu, Fondator Daedalus Group
Panel: Retailerii, intre expansiune si dezvoltarea serviciilor
Panel: Magazinele de proximitate - cum s-a reinventat chioscul de la parterul blocului
Panel: Marea batalie se da la raft - cum atragi clientii odata ajunsi in magazin
Panel: Marcile proprii, incotro?
Panel: De unde vine profitul - magazin propriu, retail traditional sau IKA?
Panel: Infrastructura din spatele magazinelor online
Panel: De la retail traditional la retail online - a new customer experience
Workshop: Factorul wow in packaging - design si materiale noi pentru ambalaje
Workshop: Marketing online, going mobile
Workshop: Primii pasi in e-commerce. Cum pui la punct un magazin online
Cum ajung producatorii in marile lanturi comerciale?
11 / 19

Panel: Marea batalie se da la raft - cum atragi clientii odata ajunsi in magazin

De cele mai multe ori pretul este rege, insa uneori este nevoie de mai mult pentru a atrage atentia consumatorilor odata ajuns la raft.


Bill McCarthy - ShopperTrak, Ekaterina Savcenko - Syngera, Ioana Mucenic - Managing Director pastel, Anca Stroe (foto) - Director Marketing Sud-Estul Europei Danone, Irina Mandoiu - Director Comercial Albalact si Andrei Brad - Managing Partner SimPlus Card vor detalia care sunt cele mai noi tehnici prin care retailerii si producatorii incearca sa castige cat mai multi clienti.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri