"Cresterea pretului carburantului este un cost semnificativ pentru orice transportator, inclusiv pentru companiile care activeaza in zona curieratului. DPD Romania a introdus un indice de ajustare a tarifului tocmai pentru a preveni si preintampina fluctuatiile acestui cost. Chiar daca unii dintre clienti au fost reticenti, la inceput, in a accepta tarife de curierat mai ridicate pe considerente de indice de combustibil, in final au inteles ca siguranta si calitatea livrarii primeaza", a precizat Alin Gherman, director comercial DPD Romania.
Referitor la infrastructura rutiera, DPD spune ca daca aceasta ar fi bine dezvoltata ar avea un impact imediat prin reducerea consumului de combustibil si al timpilor de livrare cu pana la 50%.
"Speram ca banii sa fie folositi in dezvoltarea infrastructurii, o conditie necesara pentru buna activitate a oricarui transportator. O infrastrucura bine dezvoltata are impact imediat, atat la nivel de consum al combustibilului, cat si la nivelul timpilor de livrare, care s-ar eficientiza cu pana la 50%. Infrastructura rutiera este o problema reala in Romania. Reteaua rutiera din tara noastra trece printr-un proces lent de modernizare, iar soferii nostri intampina probleme pe 80% din drumuri, atat pe cele judetene, cat si pe cele aflate in curs de reconstructie sau reparatie. Desi calitatea drumurilor nationale a fost relativ imbunatita, drumurile judetene continua sa creeze probleme foarte mari, traficul derulandu-se in conditii dificile, la viteza redusa, cu riscuri de accidente si costuri ridicate", a adaugat Gherman.
DPD Romania, detinuta de grupul GeoPost, este activa pe piata locala din 2008, prin preluarea Pegasus, prima companie de livrari urbane din Romania, infiintata in 1997.