Inovatia integrata in strategie
De obicei, organizatiile inoveaza in zona produselor, a serviciilor si a proceselor. Cu toate ca cercetarea si dezvoltarea pe zona de produse si servicii ajuta afacerea sa fie mai competitiva, rezultatele studiului evidentiaza ca are loc o schimbare radicala a modului in care companiile de succes de astazi abordeaza inovatia. Aceasta incepe sa fie integrata, pas cu pas, in toate segmentele si la toate nivelurile strategiei companiei.
“Concentrandu-se pe cele cinci rezultate cheie de business – crestere profitabila, implicarea clientului, sustenabilitate, productivitate si agilitate a afacerii – companiile vor obtine un avantaj competitiv cert. Situatia optima ar fi sa obtina toate aceste rezultate deodata. Pentru crearea unui mediu care sa favorizeze dezvoltarea inovatiei strategice, mentalitatea potrivita a liderilor reprezinta un vector cheie. Dezvoltarea spiritului inovativ este direct legata de o cultura organizationala care incurajeaza, ghideaza, sprijina si recompenseaza gandirea si practicile inovative”, spune Maria Pinelli.
Sursa foto:
FreeDigtalPhotos.net.
Inapoi la articol