1. Succesul companiei îi aparține antreprenorului și nu echipei!
2. Emoții necontrolate
3. Refuzarea ajutorului
Lipsa pașilor de prevenție pentru situații de criză
Absența unei strategii de comunicare
Pantă alunecoasă a supra-încrederii sau a încrederii de sine excesivă
A cumpăra amăgirea că poți face totul singur este o economie falsă
4 / 7

Lipsa pașilor de prevenție pentru situații de criză

Efectuarea unui audit al vulnerabilității (primul pas în pregătirea pentru orice tip de criză), ajută în rezolvarea unor probleme de comunicare legate de răspunsul la criză sau la dezastre și acest audit trebuie să includă atât componente operaționale, cât și componente de comunicare !


Expresia ‘’ Nu ni se poate întâmpla nouă ” este una fantazista! Dacă CEO-ul unei organizații sănătoase analizează costurile pregătirii unui plan de prevenție, și concluzionează că este: fie o investiție mare de timp intern, fie costurile de implicare a unui profesionist din afara companiei sunt prea mari, și este tentant să spună „nu ni se poate întâmplă“ sau "dacă ni se întâmplă, ne putem descurca relativ ușor’’, acea companie este destinată eșecului.


Deși speri să nu experimentezi niciodată o situație de criză în afacerea ta, este important să fii pregătit. Cea mai mare greșeală pe care o văd la manageri este lipsa de înțelegere a faptului că atât greșelile cât și succesele se vor întâmpla, iar atunci când se întâmplă, refuzul de a învăța din experiență este cel mai greșit comportament. Gândiți-vă la ce s-a întâmplat. Ce ai fi putut face altfel? Ce ai face la fel dată viitoare? Ce ai învățat? Cum poți aplica această învățare? Niciodată nu înceta să înveți. Invățați din greșeli!


Foto: Shutterstock

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri