Cristina Savuica, Lugera: Piata fortei de munca este
Andrei Cretu, Benefit Seven: Piata beneficiilor a devenit comoditizata
Lorena Furtuna, Oracle: In urma cu 10 ani era simplu sa gandesti un parcurs de cariera
Corina Cimpoca, MKOR Consulting: Managerii, o categorie de angajati greu de gasit
Alexandra Ionita, Smart Experience: Implicarea emotionala a departamentului de HR, importanta
Radu Craciun, BCR Pensii: Performanta investitionala conteaza in alegerea unui fond de pensii private
Adriana Grecu, Aon Romania: Nu cred ca exista companie care sa nu aiba buget pentru beneficii extrasalariale
Virgil Soncutean, Allianz-Tiriac Asigurari: In plin razboi al talentelor, beneficiile extrasalariale sunt din ce in ce mai mari
Mihai Popescu, Ergo Asigurari de Viata: Lista de prioritati se schimba cand in cadrul organizatiei apare un accident
2 / 9

Andrei Cretu, Benefit Seven: Piata beneficiilor a devenit comoditizata

Piata beneficiilor, desi fragmentata, devine tot mai matura si pe masura ce acest proces are loc intervine o comoditizare a acesteia, este de parere Andrei Cretu. Fondatorul Benefit Seven spune ca angajatorii au inceput sa ofere beneficii doar pentru a urma tendinta pietei si nu pentru a rezolva problemele organizatiei si le sugereaza angajatorilor sa apeleze la emotie pentru a-si fideliza angajatii, a declarat Andrei Cretu (foto) la WS2GROW.


Pe masura ce piata beneficiilor se maturizeaza, fondatorul Benefit Seven considera ca este necesar ca angajatorii sa aduca o clarificare asupra problemelor cu care organizatiile se confrunta pentru a putea creiona si implementa solutii eficiente.


„Apare asa numita comoditizare. Atunci cand un angajator vine cu ceva nou, face diferenta in piata, creeaza acel element, insa ce se intampla atunci cand si mai multi angajatori vin cu aproape acelasi lucru si cand implementam solutii doar de dragul implementarii?”, spune Cretu.


Citeste mai mult pe acest subiect aici.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri