"Este nevoie sa investesti masiv intr-un nou absolvent pentru a livra la nivelul asteptat. Problemele din sistemul educational trebuie transformate in investitii in angajati" sustine Miriana Matei, director de recrutare la Schneider Electric.
Astfel, compania investeste in dezvoltarea si identificarea potentialului in angajati. Chiar daca sunt sau nu constienti de el, talentul este scos la iveala prin formula celor trei E: educatie, experienta si expunere. "Partea de educatie conteaza 10% si inseamna mai nou foarte multa educatie digitala, partea de experienta este importanta in proportie de 70%, ceea ce inseamna sa punem persoanele respective in situatiile in care pot acumula experienta, iar partea de expunere conteaza in proportie de 20%", explica directorul de recrutare de la Schneider Electric.
Schneider Electric cauta in prezent 10 persoane care sa vorbeasca fluent franceza, germana, italiana, spaniola, portugheza, olandeza, greaca, maghiara, ceha, poloneza, croata, macedoneana, sarba sau slovena, pentru centrul de suport clienti din Bucuresti, in care se vorbeste 22 de limbi. Cu noile recrutari, compania ajunge la 278 de angajati in Romania si Republica Moldova.