1. Recrutarea oamenilor nepotriviti
3. Lipsa unei culturi de vanzari
5. Vanzarea reactiva 100%
7. Motivarea scazuta a vanzatorilor
9. Experientele predominant negative cu care se confrunta vanzatorii
11. Lipsa unui role-model din partea managerului
13. Dificultatile managementului la distanta
15. Probleme de corelare a KPI-urilor cu sistemul de bonus
17. Presiunea pietei asupra eficientei vanzarii si a profitabilitatii
19. Prea multe produse pe care trebuie sa le cunoasca in detaliu
9 / 10

17. Presiunea pietei asupra eficientei vanzarii si a profitabilitatii

Piata se micsoreaza, pretentiile si educatia cumparatorilor au crescut, aceste aspecte duc catre o presiune crescuta pe umerii vanzatorilor. Una dintre consecinte este tendinta de a vinde cu marje mici, sau de a consuma resurse numeroase in procesul de vanzare.

18. Ignorarea motivelor de performanta scazuta


Este o alta problema de management in vanzari. Managerii nu petrec suficient timp pentru a intelege motivele performantei scazute (bolile echipei de vanzari). Paradoxal, acest fenomen apare din cauza presiunii timpului si a targetului.


Sursa foto: Agent vanzari/Shutterstock.com

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri