1. Recrutarea oamenilor nepotriviti
3. Lipsa unei culturi de vanzari
5. Vanzarea reactiva 100%
7. Motivarea scazuta a vanzatorilor
9. Experientele predominant negative cu care se confrunta vanzatorii
11. Lipsa unui role-model din partea managerului
13. Dificultatile managementului la distanta
15. Probleme de corelare a KPI-urilor cu sistemul de bonus
17. Presiunea pietei asupra eficientei vanzarii si a profitabilitatii
19. Prea multe produse pe care trebuie sa le cunoasca in detaliu
7 / 10

13. Dificultatile managementului la distanta

Vanzatorii care nu au un contact direct permanent cu managementul tind sa devina mai "plangaciosi" si mai "mamosi", au nevoie de un efort suplimentar de atentie.

14. Ignorarea zonei gri de performanta


Din timpul alocat oamenilor pe care managerul ii coordoneaza, majoritatea este alocat vanzatorilor cu probleme de performanta. Pe locul doi este feedback-ul pozitiv pentru top-performeri, iar cei aflati in zona "gri" de performanta sunt cel mai adesea ignorati.


Sursa foto: Convorbire la distanta/Shutterstock.com

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri