1. Recrutarea oamenilor nepotriviti
3. Lipsa unei culturi de vanzari
5. Vanzarea reactiva 100%
7. Motivarea scazuta a vanzatorilor
9. Experientele predominant negative cu care se confrunta vanzatorii
11. Lipsa unui role-model din partea managerului
13. Dificultatile managementului la distanta
15. Probleme de corelare a KPI-urilor cu sistemul de bonus
17. Presiunea pietei asupra eficientei vanzarii si a profitabilitatii
19. Prea multe produse pe care trebuie sa le cunoasca in detaliu
5 / 10

9. Experientele predominant negative cu care se confrunta vanzatorii

Vanzatorii primesc frecvent raspunsuri negative, ei trebuie sa aiba un sistem imunitar extrem de eficient. Una dintre metodele de "tratare" a acestui fenomen este ingroparea vanzatorului in activitati mai putin productive, dar care ii dau sentimentul ca a avut o zi buna! (telefoane de rutina, vizite la clientii traditionali, administrative etc.).

10. Lautaria in managementul vanzarilor


Daca in vanzarea directa "arta" vanzatorului de a vinde poate fi productiva, cand vine vorba de management, arta trebuie sa devina stiinta. Lucru care nu se intampla sau se intampla cu mare dificultate. Managerii nu sunt instruiti sa conduca vanzatori, ei stiu sa vanda.


Sursa foto: Angajat care a primit un raspuns negativ/Shutterstock.com

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri