1. Recrutarea oamenilor nepotriviti
3. Lipsa unei culturi de vanzari
5. Vanzarea reactiva 100%
7. Motivarea scazuta a vanzatorilor
9. Experientele predominant negative cu care se confrunta vanzatorii
11. Lipsa unui role-model din partea managerului
13. Dificultatile managementului la distanta
15. Probleme de corelare a KPI-urilor cu sistemul de bonus
17. Presiunea pietei asupra eficientei vanzarii si a profitabilitatii
19. Prea multe produse pe care trebuie sa le cunoasca in detaliu
3 / 10

5. Vanzarea reactiva 100%

Exista perioade "roz" in care tot ceea ce trebuie sa faca vanzatorul pentru a vinde este sa raspunda la telefon sau la e-mail. Cand aceste perioade se termina, inertia il tine pe loc si vanzatorul devine incapabil sa se adapteze (sa devina "vanator").

6. Lipsa structurii si a pregatirii


Este specifica vanzatorilor care au invatat sa vanda "dupa ureche". "Daca a mers asa pana acum, de ce as schimba?"


Sursa foto: Consultant vanzari/Shutterstock.com

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri