Lilly Romania isi schimba conducerea dupa 3 ani
Schimbari la BCR: directorul financiar se ocupa de neperformante
Adrian Lupsan este noul director de dezvoltare al Certinvest
BRD Sogelease are un nou director general
Schimbari la Lenovo
Narcis Horhoianu lasa P&G dupa 18 ani pentru marketingul Heineken
Un fost CEO al Antena Group preia carma La Fantana
UNIQA International are un nou senior sales manager
Schimbari la Xerox
Flanco Retail promoveaza noi membri in echipa de senior management
Bogdan Albu il inlocuieste pe Tadeusz Kuropatwinski la conducerea XTB Romania
Alexandru Munteanu a plecat de la Cosmote la Samsung. Sorin Manea preia divizia de business
6 / 12

Narcis Horhoianu lasa P&G dupa 18 ani pentru marketingul Heineken

Narcis Horhoianu, cel care a lucrat timp de 18 ani in departamentul de marketing al Procter&Gamble Romania, este incepand cu luna aceasta noul director de marketing al producatorului de bere Heineken.


Din noua pozitie, Horhoianu va fi responsabil de strategia de marketing a Heineken in Romania. Narcis Horhoianu este unul dintre cei mai experimentati oameni din marketing din industria bunurilor de larg consum, el avand o experienta de aproape 20 de ani in acest domeniu.


Horhoianu a lucrat in ultimii 18 ani pentru Procter&Gamble, in functii de manager senior in cadrul departamenului de marketing. In ultima sa pozitie, marketing director – brand operations leader, a fost responsabil de coordonarea activitatilor privind comunicarea catre consumator si experienta de brand, cu extindere in toate tarile din Balcani. Inainte de aceasta, Narcis Horhoianua detinut diverse functii, inclusiv de conducere, in aria de dezvoltare de brand si business, coordonand echipe multifunctionale si diversificate.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri