Marius Mihailescu, Tiffin University: EMBA - Util companiei sau managerului?
Cristina Savuica, Lugera: Oamenii de resurse umane trebuie sa fie puternici
Andreea Mihaescu, BestJobs: Tendintele in HR
Ioan Dumitrascu, PeliFilip: Legea, un instrument de lucru in HR
Octavian Pantis, TMI Training&Consulting: Cele patru ingrediente ale angajamentului
Mihai Stanescu, RoCoach: Coaching-ul este totusi o profesie!
Andreea Patrascu, Orange: Cum facem HR-ul performant?
Liviu Mihaileanu, PwC: De ce ai nevoie de un sistem de management
8 / 8

Liviu Mihaileanu, PwC: De ce ai nevoie de un sistem de management

„In PwC punem mult accent pe fluidizarea informatiei, pe replicarea experientelor acumulate astfel incat fiecare proiect sa aduca beneficii tuturor angajatilor nostri. Managementul cunoasterii este o dimensiune strategica in care investim puternic pentru ca toti consultantii PwC sa aiba informatia de care au nevoie, atunci cand au nevoie, in forma in care au nevoie. In EMEA am instituit o echipa dinamica, internationala, care lucreaza virtual si sustine tot acest flux de informatii. Noile tehnologii fac posibila existenta acesteia la nivelul intregii regiuni ca si cand ar lucra in acelasi birou” a declarat Liviu Mihaileanu (foto), manager PwC.

El a adaugat ca PwC a restructurat acest serviciu de "knowledge management" cu scopul de a oferi beneficii mai mari, a scurta timpul de acces la informatii si a le face disponibile la nivel global tuturor consultantilor retelei.

"Am preferat sa avem o echipa dinamica, bazata pe secondment-uri si externalizari de resurse din centre partajate in cadrul retelei. In acest moment, in PwC sunt peste 2500 de angajati in secondment-uri internationale. Dupa terminarea secondment-ului, care poate dura intre 6 luni si 2 ani, experienta internationala acumulata este folosita de firma locala", mai spus managerul PwC.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri